Andor
The story of Rebel spy Cassian Andor's formative years of the Rebellion and his difficult missions for the cause.
Out of options, Cassian joins a mission to infiltrate an Imperial garrison on Aldhani; on the city-covered capital world of Coruscant, agents of the Imperial Security Bureau start to piece together information regarding the disturbance on Ferrix.
Cassian must carefully navigate the distrust inherent in being the new member of a secret operation.