Another
Rough Sketch
Kouichi Sakakibara arrives in Yomiyana and becomes friends with a quiet girl with an eye patch.
Kouichi Sakakibara and Mei Misaki investigate strange and gruesome deaths at their school.
The curse rumor grows with the accidental death of a student; the head of countermeasures begins an investigation of Class 3.
A charm wards off any further calamitous incidents; Kouichi begins to accept what's going on and spends more time with Mei.