Apparitions
Father Jacob is called upon to perform a dangerous exorcism when a girl believes her father is possessed by the devil.
Jacob realizes that his friends are in danger; Jacob is forced to meet Vimal's murderer on his terms.
Despite pressure from the Catholic Church to stop performing exorcisms Jacob visits a prisoner who displays signs of possession.
Jacob is called to an abortion clinic where he discovers a pregnant woman who is possessed by unborn demons.