Artfully Designed
Designer Natalie Papier, muralist Racheal Jackson and abstract artist Frankie Zombie take an artistic approach to creating curated spaces for clients.
Charming Charlotte Bungalow
Natalie, Racheal and Frankie transform two bedrooms and a bathroom in a 1920s bungalow for a client and her two sons in Charlotte, NC.
A Pool House for the Whole Family
Natalie, Racheal and Frankie transform an overlooked, historic pool house into an inspired family space for their art-loving clients in Charlotte, NC.
Natalie, Racheal and Frankie elevate a primary bedroom and a kids' bedroom to match the eclectic, layered style of their client's home.
Natalie, Racheal and Frankie create a colorful hangout for five kids and a multifunctional office-lounge-exercise space for the parents.
Inspired by the boutique hotel aesthetic, Natalie, Racheal and Frankie turn an outgrown basement into a family-friendly entertainment space.
Inspired by a retro Palm Springs aesthetic, Natalie, Racheal and Frankie turn a newly constructed blank canvas into a space for the whole family.