Badehotellet
A Summer by the North Sea
Teenager Fie is promoted to chambermaid on her first day, which causes resentment. The guests include socialite Amanda and her parents, who have a run-in with farmer Morten on their way to the hotel.
Fie wakes up from a nightmare, dreaming that someone is in danger. The Count receives a suspicious phone call and must leave, but his departure is delayed when Mr Andersen is severely injured.
Panic strikes the hotel when no0one knows how to open the safe, and the grocer wants to be paid early. Returning from the hospital, Mrs Andersen reads an upsetting letter, and terrible news is announced.
After Mr Andersen's funeral, the guests are thinking of leaving. Meanwhile, the Count meets up with his mysterious caller and the love triangle between Amanda, Fie and Morten become more complicated.
The Count finds himself in a tricky situation as both Mr Madsen and the new guest have compromising information about him. But the tables turn when the police bring alarming news about the new guest.