The Restaurant
Gustaf and Helga prepare a jubilee celebrating the restaurant's 50 years of existence as a way of attracting customers.
While Gustaf is held in police custody, Peter takes over the role of restaurant manager at Djurgårdskällaren.
Everything is hanging by a thread, and Peter and Nina are struggling to keep the restaurant afloat.