Bake It 'Til You Make It
Dashing Through the Snow, With My Competition Cake
The country's quirkiest competitive bakers show off their holiday best at the National Capital Area Cake Show.
Competitions in Texas, California and Delaware are serious business for three wacky competitors, and their creations have to be seen to be believed.