Bastions
These unconventional heroes are gearing up to prevent disaster! In a world where superpowers are the norm, a group of beloved idols work together to keep society safe. But they’re about to face a new enemy: Wash Green. This megacorporation may call itself eco-friendly, but it’s really the leader in environmental pollution. Can Bastions persevere and save the planet?
The rooftop trio meet with a mysterious person who says they have something important to say to the Bastions.