Bear Grylls: Escape from Hell
Jungle
Bear enters the Guatemalan jungle to re-live the experience of three groups of jungle survivors.
Bear enters a variety of extreme environments to re-live the experiences of three groups of survivors and face the extreme challenges they encountered.