In this brand-new series, Bear Grylls presents some of the most jaw dropping footage of great escapes and near-death experiences. In each episode, survivors share their stories, experts provide survival tips with ‘how to’ advice and Bear chooses his favourite clip of the episode.
Bear Grylls presents clips of survivors in the workplace, including a DJ caught in a huge storm.
Bear Grylls presents amazing clips of extreme survivors who escape a frozen death by the narrowest of margins, including a skier threatened by an avalanche.