Betrayal: Secrets & Lies
Fertility Fraud
When Tina digs into her partner Neil's past, she uncovers a trail of fraud, deception and women seeking justice.
Morgan and Rodney were high school sweethearts. After Rodney's love turns into manipulation, Morgan comes face-to-face with a monster.
Libby's perfect life implodes when she discovers her husband's shady real-estate deals, and he threatens to take her down with him.
Andrea falls for an ambitious man who gives her the world, but a shocking confession reveals everything she knew about him was a lie.