Big Restaurant Bet
You Can't Phone In a Chicken!
Geoffrey Zakarian asks the competing chefs to impress him with just one bite and to make a roast chicken and side dish in their own style.
Geoffrey Zakarian asks the chefs to cook three dishes from their own menu and then use the leftovers in a special dish.
The final three chefs try running their own restaurant, but Geoffrey Zakarian tests them with a packed house of actors causing havoc.
Geoffrey Zakarian lets each of the final two chefs do a full restaurant takeover, setting up their restaurant with a full staff and real diners.