Blade
Eric Brooks -- known as Blade -- seeks revenge on Deacon Frost, the vampire lord who killed his mother while she was still pregnant with Eric.
Blade reunites with Noah Van Helsing, the hunter that taught him how to kill vampires.
Blade and Makoto invade a research facility that is home to tribe that controls vampires.
Blade and Makoto encounter a witch doctor in Indonesia who claims to have a cure for vampirism.