Born Evil: The Serial Killer and the Savior
The volatile Clark family's inner workings, Hadden's depraved path, and his shocking confessions to a cellmate spur investigators to probe alleged cold case links.
After returning home from college to begin her life, a young woman vanishes into thin air; as detectives investigate, they uncover evidence of a brutal crime, revealing a suspect with connections to a previous case.
Jesus' story emerges while Hadden hints at the full scope of his brutal murders.
Detectives take Hadden Clark and Jesus on the road to find clues to his many cold cases.