The Box
The Body In The Snow
Det Loudon reopens the 1976 murder of a 16-year-old, with DNA leading to a rape suspect who photographed naked young women; when he finds a box of photos of naked girls, Loudon wonders if they were all victims.
The Snapshot Killer
Det Loudon's investigation into killer Bruce Lindahl continues; using Lindahl's photos of naked women, he identifies more possible victims and uncovers details which suggest the police suspected Lindahl but still let him go free.
Det Chris Loudon uncovers suspicious behavior from the police in the 70s; to prove Lindahl's guilt once and for all, Loudon visits Lindahl's grave and oversees an exhumation of his body.