Build It Forward
Giving Back in the Golden State
Matt and Taniya head to Oakland, Calif., to surprise the co-founder of Ariel Outreach Mission with a way overdue home makeover. Along with Lowe's, they'll give the Mission the space and tools they need to keep providing assistance to their community.
The team renovates the home of a hometown hero who uses the arts to empower youth through his organization, A Pocket Full of Hope.