First Home Fix
Design team Raisa Kuddus and Austin Coleman use low-cost design and homeowner sweat equity to transform the houses of first time homebuyers.
Growing Family Renos
Raisa and Austin tackle two renovations for two growing families, one with a living space stuck in the '70s and the other needs an updated main suite.
Raisa and Austin pull double duty with two couples that need help to make their unique homes functional, fun and serene.
Raisa and Austin renovate a classic Cliff May home to fit a couple's modern lifestyle, and the historic house presents plenty of budget challenges.
Raisa and Austin's superpowers are tested as they renovate a house that has undergone a hodgepodge of previous additions and renovations.