Cake Boss
A Bride, a Boat and Bamboozled
Buddy Valastro has to crack the whip for his bakery to make a deadline after landing a photo spread in Brides magazine during a week already jam-packed with cake orders.
Buddy agrees to make a biplane cake for a hospital charity; an unreasonable bride is unhappy with her cake; Stretch plots revenge against Buddy.