Casse-Gueule
Clovis, an ambitious young chef, launches his restaurant with Ben, his fiery sous-chef, and Manon, his passionate sommelier.
Tension peaks as a VIP guest is expected at Panaché. Faced with an unexpected setback, Lacombe gives Clovis full control.
Clovis and Ben recruit Manon for their restaurant project and begin searching for a wealthy investor for Casse-Gueule.
Clovis has found a well-located, low-cost space for Casse-Gueule, but it’s run-down and right next to chef Debbie Wang’s restaurant.
Clovis feels immense pressure as he works on the menu for the restaurant he’s dreamed of opening for so long.
When Panaché’s staff is sidelined by a stomach bug, Lacombe calls on the trio to save the evening.
Clovis, Ben, and Manon dive into preparations for the opening, but obstacles keep piling up.