Castles and Palaces of Europe
Enter Hohenzollern Castle, the cradle of the last Prussian reigning family and a symbol of their power; then, after visiting a snail farm, discover Ludwigsburg Castle, a pleasure pavilion that became one of Europe's largest baroque residences.