Celebrities Undercover
The hilarious new hidden camera series will feature two celebrities concealing their true identity with the use of prosthetic make-up to find out what unsuspecting fans and friends really think of them.
LuAnn De Lesseps goes undercover at a luncheon for wealthy Real Housewives fans; Kandi Burruss goes undercover to find out if fans still see her as a role model.
Joey goes undercover as a trainee on a tour bus; Jaleel goes undercover at a celebrity auction.