Children Ruin Everything
Follow a set of parents as they raise their two young children and struggle to hold on to their pre-kid life.
Meals
James and Astrid try to have a nice family dinner to celebrate a special occasion, but their young children make it challenging.
Bodies
Pressured to not look like a dad for an upcoming work event, James takes his kids out on a shopping trip.
James and Astrid attempt to get some alone time, but the kids keep getting in the way. Meanwhile, Dawn and Bo renew their vows.
While Astrid is away on a business trip, James struggles to keep the Tooth Fairy tradition alive.
Despite getting sick, Astrid and James have to organize a kids birthday party, and Felix seems to be growing up faster than Astrid thought.
As they race against time, the Berneys struggle to survive a chaotic road trip to Manitoulin Island.