Chrissy & Dave Dine Out
Bring the Pizza!
Chrissy, Dave and Joel explore the artistry and balance of making the perfect pizza with Pizzeria Bianco's chef Chris Bianco, and learn how the chef developed a friendship with special guests Jimmy Kimmel and Molly McNearney.
La Casita Mexicana
Chrissy and Dave bring their spouses, John Legend and Grace Chang, along with Hollywood power couple Kumail Nanjiani and Emily Gordon to La Casita Mexicana to enjoy the cuisine from the Jalisco region of Mexico.
Chrissy, Dave, Joel, and special guests Reid Scott and K-Pop Star Eric Nam, examine cultural identity through the food at Yangban Society, a modern American restaurant merging the Korean and Jewish upbringing of chefs Kat and John Hong.
Chrissy, Dave and Joel go deep with Simu Liu and Regina Hall at the iconic Michelin-starred restaurant Providence; chef Michael Cimarusti's dishes are not just delicious but essential to the country's dining scene.
Dave, Chrissy and guests explore Ethiopian cuisine at the landmark Meals by Genet, and get into Dave's current exploration of modern Californian cuisine at his latest venture, Majordomo.