Cirkus
Aria finds life boring in her village. But all that changes with the arrival of Cirkus, a colourful circus troupe that offer her a second family and a new passion. However, some of the villagers are not enthusiastic about the newcomers.
Premier tour de piste!
Aria is bored in Saint-Joseph-du-Tubercule, but surprisingly, Sasha arrives with a circus troupe in this boring village.
Étincelle
With a little help from Aria, Sasha, and nephew Elliot, Madame Loyal the ringmistress challenges her sister Rose to a duel in order to recover Étincelle, the circus horse.