Collision
John investigates an accident involving several cars on his first day back at work; those involved in the accident include a multimillionaire, a young black woman and a PA who has a secret.
Senior Investigating Officer Ann Stallwood arrives to take charge of the whole operation; Tolin interviews Gareth to find out if the officers who pursued him and Alice were responsible for the accident.
DI Tolin closes the case; several other mysteries are resolved as Christine's husband makes a shocking confession; Sidney's name may be cleared; an amateur video may explain everything.