Seal My Lips With a Kiss.
Kaede Sato (Ayaka Konno), a new transfer to the sales department, finds herself working overtime thanks to pressure from her new boss Satoru Mizoguchi (Noel Kawashima). Unexpectedly, she gets locked out of the office – until her senior coworker (and secret crush) Daisuke Shioya (Ryusei Fujii) happens to pass by. Shioya's also forgotten his keycard, so he and Kaede head to his apartment nearby to retrieve it, only for a sudden downpour to leave them soaked. Shioya offers to let Kaede stay the night, which she happily accepts... until Shioya's roommate returns home early, and the two hide in a closet and end up kissing. To Kaede’s dismay, Shioya's roommate is none other than Mizoguchi! However, Mizoguchi has a hidden crush of his own on Kaede, creating a love triangle none of them anticipated. This drama was adapted from the manga series of the same name by Fudo Fudono.