Curtain Call
Ja Geum Soon, the owner of a successful hotel chain, dreams of being reunited with her family.
Ja Geum Sun longs for her North Korean family; Se Jun attempts to sell her hotel, but Se Yeon opposes him.
Se Yeon's ex-fiancé appears as she tries to stop the hotel sale; Jae Heon looks for a new member for his plan.
Se Yeon gets Jae Heon a job at the hotel, but he doesn't receive a warm welcome.