Dawn of the Croods
The Croods meet new friends, outrun new creatures, and encounter firsts the world has never seen.
A Gran Day Out
When Gran moves in with the family, she embarrasses Eep in front of the cool kids and drives Grug up a wall.
School of Hard Rocks
Eep finds her competitive nature taking over when she teams with her new friend to compete in the first-ever school hunting exam.
Snooty neighbors move in next door and complain about the bone pile blocking their view, which launches the Croods into a prank war.
Everyone in the valley loves Thunk's first-ever movie, featuring shadow-puppet actors -- until they see the ending.