Addict Jake wakes from a bender unaware that most of the world died in their beds; now, battling sleepless fatigue and encroaching delirium, Jake teams with a scrappy teenager, overnight doctor and red-eye pilot to search for answers.
Waking Nightmare
After a two-day drug binge, addict Jake ventures out into the quiet streets, unaware that most of the world has died in their beds.
Cognitive Dissonance
Ellis's plan hits a snag, just in time for some sleepless delirium to settle in.
New clues converge in Dallas, while Ally attempts a dangerous reunion in Austin.
Alliances at Dr Abrams's facility are pushed; Ellis's group puts their theory to the test.