DEA
Deadly Chase
A dangerous chain of events leads agents to a standoff with two dope dealers, an escaped bank robber and a fugitive, who are attempting to flee the city.
DEA Special Agent John Greer puts his life in the hands of confidential informant when he goes deep undercover to infiltrate an international Ecstasy distribution ring, operating in Detroit. The case brings John face to face with one of the city’s most dangerous drug kingpins.