Dérive
Struck by sudden shock during a concert, prodigy pianist Daniel Major collapses on stage. Since the incident, he’s been unable to play.
Daniel Major, a prodigy pianist, collapses on stage. What caused this sudden breakdown?
Daniel begins therapy with Dr. Maryse Dolan. Despite his fear of revisiting the past, his need to play piano is vital.
Daniel reconnects with childhood friends Jean-Philippe and Abigaelle. Troubling revelations leave him confused and paranoid.
Daniel’s night terrors grow increasingly violent. He wonders if he’s a danger to himself or others.
Strange accidents around Daniel make him a suspect in investigator Barillo’s eyes. Margot will do anything to protect him.
To calm his restless nights, Daniel sleeps at the clinic, though he doubts Dr. Dolan. He tries to understand his night terrors.