Gentlemen Prefer
Though Martin has opened his surgery, his patients seem to treat it more as a social hangout.
When a nasty stomach bug sweeps through Portwenn, Martin takes to the radio to alert residents to the danger.
Martin makes a house call to a park ranger who claims to have a six-foot red squirrel as a friend.
Word is getting out in the village about the doctor's 'little problem' with blood, and Martin tries to warn a woman about sun bathing.