Double Your Dish
Chef Rodney Bowers & Meredith Shaw get festive when they transform leftovers from a holiday feast into two new dishes.
Vegging Out
Chef Rodney & Meredith Shaw use one set of veggie-based ingredients to create two flavour-filled meatless mains.
The leftovers from an easy skillet chicken recipe are turned into two totally different dishes.
Chef Rodney & Meredith Shaw whip up a simple batter that works in two dishes for brunch and dinner.
Chef Rodney & Meredith Shaw turn a seafood boil up into two delicious dinner options.