Dr. 90210
The world's most famous zip code is getting a facelift. Beverly Hills' top female surgeons will get you tight, tucked, fit and fabulous.
Snip-a-dee-doo-dah
Dr. Killeen performs a breast reduction on a patient with size M breasts; a transgender model wants Dr. Lee to make her nose look more feminine; former Pussycat Doll, Jessi Peralta seeks Dr. Cat's help to repair her torn labia.