Drag Brunch Saved My Life
Priyanka sashays through diners, steakhouses, and bistros to help restaurants plan and throw the ultimate drag brunch.
After a disastrous Mother’s Day left Bloom Bistro with a slew of bad online reviews, they’re desperate for Priyanka’s media savvy.
Town & Country Steakhouse is a local institution that needs Priyanka’s help to bring a new generation through the doors.
Priyanka answers a call for help from a Cosmo’s, a diner looking to boost business and morale after a string of bad luck.
When Priyanka learns that a beloved cafe/social enterprise for marginalized LGBTQ+ youth needs help, she can’t get there fast enough.
When this smoke house’s attempt at a drag brunch doesn’t take off, Priyanka learns the reasons are a lot more complicated than she thought.
Priyanka and her team help the Deja Vu Diner straighten out their trajectory after going viral for their decadent Cinnamon Roll Pancakes.