Ergo Proxy
Awakening
An incident occurs in which a deformed phantom that was sleeping for many years at a secret research facility is unleashed.
Re-1 discovers a tangent point between a male immigrant who is under her probationary supervision and the phantom.
Re-1 leaves Romdo for the first time; after she recovers from the initial shock, she starts her investigation.
Re-1 catches an infectious disease after coming into contact with the outside world's atmosphere in order to try and rescue Vincent.