Even a Replica Can Fall in Love
A Replica Never Dreams
The replica Nao goes to school in Sunao's place when the basketball star Shuya joins the literature club.
A Replica Skips School
On the day after a field trip, Shuya invites Nao to play hooky from school for the first time in her life.