Pardon the Intrusion, I'm Home!
Rinko's blissful otaku life is torn down when her two neighbors assign her as a chef and pretend-girlfriend.
Starting With A Pretend Boyfriend?!
[SUB - Japanese]Satsuki is full of mystery... Usada and Rinko try to guess what his job is!
Rinko and Satsuki need to put their fake relationship to the test with a fake date... But it feels so real?
Rinko realizes that she likes Satsuki, but doesn't know how to tell him. Usada tries to help, but then he...?!