Gals Can't Be Kind to Otaku!?
Takuya Seo is a quiet otaku who keeps a low profile at school—until two gals from his class start talking to him. The cool but scatterbrained Kei Amane and the cheerful, energetic Kotoko Ijichi couldn’t be more different, but the three soon bond over anime, games, and shared fandom. But one question remains: do nice gals who hang out with otaku really exist?!
Can a Gal Be Kind to Otaku?
An awkward otaku is surprised to find himself becoming friends with two of the most popular girls at school.
Quiet otaku Takuya suddenly befriends two very different gals, bonding with them over anime and fandom.
Seo and the gals enjoy a sunny day at the beach with three of Ijichi's brothers and Amane's young friend Sayu.