High schooler Akiteru Oboshi thinks youth is a waste—fun, friends, and love included. So when his best friend’s sister, Iroha, constantly teases him, he’s just annoyed. She’s clingy, always in his room…why does she only act this way around him?!
The Cousin I Haven't Seen in Years Is Cold to Me
Now that Mashiro has moved to his school, can Akiteru manage to make her open up to him?
Akiteru decides to throw a welcome party for Mashiro, but first he must convince her to attend.