Family Reunion
When the McKellan family moves from Seattle to small-town Georgia, life down South -- and traditional grandparents -- challenge their big-city ways.
Remember When the Skye Fell?
The family steps up when Cocoa goes into labor while Moz and Grandpa race back home from Miami; complications arise at the hospital.
Remember the New Addition to the Family?
A popular rapper asks M'Dear and Jade to sing on his new track; when Aunt Maureen and Tyson visit, the McKellans learn they've been having a tough time.
A lovesick Jade makes a plan to surprise her boyfriend; however, her solo trip soon turns into a college tour at an HBCU with M'Dear, Mazzi and Tyson.
Jeb receives life-changing news that brings the family together; Tyson's loyalties are divided when Jade runs for homecoming queen.
Mazzi and Tyson plot to throw a secret party at the church; while working as Moz's assistant, Jade takes on more than she can handle.
The eve of Maybelle's wedding brings chaos for the whole family, as the men take on a pesky critter, and the women settle disputes of their own.