Five Day Flip
1800s House Overhaul
A woman and her team completely gut and remodel a kitchen and two bathrooms, while adding custom touches to the rest of the house.
Mid-Century Makeover
A mid-century Rambler receives an open kitchen plan that flows into a dining room, and a modernized bathroom.
A 1915 bungalow undergoes renovations; upgrading an outdated kitchen; creating a banquette; a master bedroom; window seat.
Cherie converts a storage closet into a second bathroom and adds floor-to-ceiling tile. Butcher block counters and a farm sink help maximize a small kitchen's space; plus a new living area and an updated bathroom.