Fixer to Fabulous: Welcome Inn
Dave and Jenny face an unprecedented challenge as they transform an 1880s property into their own bed and breakfast.
Breaking Point
After a devastating construction setback, costs begin to pile up as Dave and Jenny continue work on their historic home. A crucial inspection and an eye-opening trip to a local bed and breakfast reveal that they'll have to make major compromises.
Dave and Jenny make a critical decision that gets their dream project back on track. While pushing the renovation forward, they enlist the help of their community in order to find ways to create a memorable experience for their future guests.
Dave and Jenny push to complete what has become the most-difficult renovation of their careers. With long nights ahead and the end in sight, they unexpectedly uncover some hidden history that reminds them why they chose to save this home.