Flip the Strip
Thunder From Down Under performers by night and expert tradesman by day, Ben Cleary, Dan Paterson, Liam Black and Malik Wills-Martin work with celebrated interior designer Kelly Stone to turn their clients' humdrum homes into glitzy desert oases.