Point of View: A Designer Profile
This anthology series lets us in on interior designers' creative processes and introduces the inspirations and influences that shape their designs.
Jean Stoffer
We follow interior designer Jean Stoffer of Grand Rapids, MI, on her biggest project to date.
Brian Patrick Flynn transforms his midcentury home in Atlanta, GA, into a modern treehouse with his distinctively vibrant design style.
Nashville designer Lauren Bradshaw modernizes a Tudor home in the heart of East Nashville that once served as a girls' boarding school.
Bryan and Catherine Williamson are hands-on husband and wife designers who are renovating their own main bedroom in Columbus, Ohio.
Southern-born interior designer Sean Anderson transforms a butler's pantry in Memphis and an Alabama lake house using a dark, moody design aesthetic.