Frauds
When Bert is released from prison there’s only one person she can turn to; Sam. Bert rekindles their friendship but can she persuade Sam to help with her dying wish - one last job?
Bert reveals her master plan but Sam knows nothing will ever be straightforward with Bert. A shock discovery threatens to derail the heist and destroy their friendship for good.
The day of the heist. With tensions high, bitter resentment and revenge in the air, can Sam and Bert keep it together long enough to pull it off and escape each other forever?