Gameboys
After being defeated by newcomer Gavreel in a livestream game, Cairo calls for a rematch, and an online romance blooms.
Gavreel and Cairo's plan to take their relationship to the next level is interrupted by the sudden arrival of Terrence.
Cairo's excitement over his extended stay in Gavreel's place is overshadowed by his growing jealousy over Terrence.
Cairo and Gavreel reconcile after a misunderstanding, but another unexpected visitor brings tension in the house.
Wesley and Terrence reconnect and make up after an argument; Tita Susan, Gavreel's ultra-religious aunt, learns about the real score between her nephew and Cairo.