To My Shore
You Shu Lang (Hao Yi Ran), a director at a pharmaceutical company, lives an ordinary, stable life. But that all comes crashing down after he gets into a car accident with Fan Xiao (Yun Qi), the heir to a Thai conglomerate who's returned to China for business. Unlike Shu Lang, Fan Xiao's life has been marred by instability, leading to a twisted, manipulative worldview. When Fan Xiao finds out that Shu Lang is interested in men, he devises plans to entice Shu Lang into a relationship, but ends up falling for Shu Lang for real. Shu Lang, on the other hand, is blindsided when he learns about Fan Xiao's true colors. Will Fan Xiao destroy the only genuine love he's ever had, or can he find a way to truly win Shu Lang's heart? This drama was adapted from the web novel "Si Mian Fu" by Su Er Liang.