Hard North
A diverse group of young people embark on a challenging, four-season mission to build a life in the vast and unforgiving Canadian wilderness.
Margot, Matty, Billy and Emile & Gilbert negotiate some early, pre-winter challenges as they begin work on their new Northern homesteads.
Margot, Matty, Billy and Emilie & Gilbert step up their efforts to finish their homesteading projects before the harsh, Canadian winter sets in.
The harsh, northern winter has arrived, forcing Margot, Matty, Billy and Emilie & Gilbert to take on a whole new set of icy, backwoods challenges.
The homesteaders face off against the harsh and unforgiving northern winter as they battle to survive and thrive in the vast Canadian wilderness.
Locked in the depths of an unforgiving Canadian winter, the Hard North homesteaders look to the land to help them replenish much needed resources.
Spring has finally arrived, and the Hard North Homesteaders emerge from their winter cocoons to face a whole new set of seasonal challenges.