High School! Kimengumi
High School! Kimengumi is a Japanese manga series written and illustrated by Motoei Shinzawa. A first series Third Year Funny-face Club was serialized in Shueisha's Weekly Shōnen Jump from October 1980 to April 1982. High School! Kimengumi was serialized in the same magazine from April 1982 to July 1987. An anime television series aired from October 1985 to September 1987 and an animated film premiered in July 1986. A sequel manga, titled Flash!